- 1 Welkom en introductie
-
2 Een taalbeleid opstarten en uitrollen in je school
-
2.1 Waarom inzetten op taalbeleid in onze school?
-
2.1.1 Is ons taalbeleid OK?
-
2.1.2 De beginsituatie analyseren (BSA): leerlingen, leraren, beleid
-
2.1.3 Onze doelen rond taalbeleid: op leerling-, leraar- en schoolniveau
-
2.1.4 Onze visie op taalbeleid
-
2.2 Hoe een taalbeleid op onze school vormgeven?
-
2.2.1 Hoe stel je een planmatig en strategisch taalbeleidsplan op?
-
2.2.2 Hoe neem je collega's mee in dit veranderingsproces?
-
2.2.3 Hoe coach je een individuele collega/ kleine groep met dezelfde vraag hierin?
-
- 3 Taalrijk/ taalbewust/ taalgericht lesgeven
- Tot slot
Reflectiegesprek met begeleider taalbeleid

Heb je het leerpad doorlopen en de opdrachten gemaakt? Sterk van je! Wil je tussendoor eens afstemmen met je begeleider rond de stappen die je in je school zet rond taalbeleid, ook dat kan. Je kan een afspraak maken met een van de taalbegeleiders voor een online reflectiegesprek via Teams. Dat online gesprek duurt anderhalf uur. Je krijgt dan ook het certificaat dat toegang verleent tot het netwerk voor taalbeleidscoördinatoren en andere netwerken voor gevorderden.
Wil je afspreken met algemene vragen rond het leerpad of voor een reflectiegesprek?
Kijk hier bij wie je terecht kan.
kan je via e-mail terecht bij barbara.axters@katholiekonderwijs.vlaanderen
stuur een e-mail naar sophie.vangenechten@katholiekonderwijs.vlaanderen.
stuur een e-mail naar
liesbeth.debruyne@katholiekonderwijs.vlaanderen of gerd.vanael@katholiekonderwijs.vlaanderen.
Weergaven | |
---|---|
22 | Totaal # weergaven |
22 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.