- Welkom op dit leerpad rond het Referentiekader voor Internaatskwaliteit!
- Een eerste blik op RiK
- Opbouw van het RiK: puzzelopdracht
- Meerwaarde RiK in je internaat: reflectieopdracht
- Quiz RiK met casussen
- Reflecteer met een eigen casus
- Verkenning R²iK, Quickscan RiK en kijkwijzer RiK
- Hoe kun je aan de slag met de aangereikte tools?
-
Toolbox RiK & kwaliteitsontwikkeling
-
Dashboard RiK (structuur kwaliteitsverwachtingen)
-
RiK Kwaliteitsverwachtingen én -beelden
-
Reflectiedocument Meerwaarde RiK bekeken vanuit een bril
-
Reflectiedocument eigen casus linken aan RiK
-
Reflectiedocument R²iK
-
Quickscan RiK
-
Kijkwijzer RiK
-
Stappenplan Aan de slag met RiK!
-
Puzzel 1 Dashboard met 10 cijfers
-
Puzzel 1 Opdrachtenblad
-
- Help jij ons verder?
- Wil je meer leren of begeleiding?
Geef ons feedback over dit leerpad
Wij hebben jou nodig ...
![](/web/image/156840-afe95c65/feedback-1213042_640.jpg?access_token=b3d8e218-2607-41fa-badf-4ff113358c0a)
“Feedback is the breakfast of champions”
You know you’ve heard me talk a number of times about “Feedback is the breakfast of champions.” This is a saying that Rick Tate, who used to be a consulting partner with our company, often said. People in sales constantly get feedback. They know how well they are doing by whether it’s a “yes” or a “no.” Other people with different jobs don’t get feedback as much as they want. That’s why it’s so important for us to reach out and thank people—particularly people who are in jobs where they can’t always count what they do in terms of numbers or anything like that. Because it really does feel good. I remember as a young man, cutting the grass—that was always a great pleasure—and then sitting up on the porch, sipping a beer and looking out to see what I had done. That’s immediate feedback.
Ken Blanchard
Weergaven | |
---|---|
10 | Totaal # weergaven |
10 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.