INTRODUCTIE in het GEMEENSCHAPPELIJK FUNDEREND LEERPLAN
Je krijgt een antwoord op de volgende vragen:
Wat is de plaats van het leerplan in het curriculum en in het vormingsconcept van katholiek onderwijs Vlaanderen?
Hoe bouwt het leerplan verder op het gemeenschappelijk funderend leerplan van de eerste graad?
Wat wordt bedoeld met de accenten ‘gemeenschappelijk’, ‘funderend’ en ‘leerplan’?
Van welke krachtlijnen vertrekt het leerplan?
Wat is betekenisvol leren, en hoe krijgt dit vorm?
Moeten de doelen van het leerplan geëvalueerd worden en moeten we hierover rapporteren?
Hoe ga je aan de slag met het leerplan?
Wat is de meerwaarde van de geïntegreerde nascholing/verdiepende sessies
Weergaven | |
---|---|
558 | Totaal # weergaven |
558 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.