Doelen en inhouden
Doelen:
De leraarmaakt kennis met de vernieuwingen binnen het leerplan
krijgt zicht op het kader waarbinnen het leerplan tot stand komt
maakt kennis met de eigenheid van het leerplan, de opbouw en de samenhang
maakt kennis met de inhoudelijke klemtonen en didactische aandachtspunten
leest het leerplan opnieuw vanuit visie op het vak, opbouw van het leerplan (input sessie 1 en 2)
bekijkt in het nieuwe leerplan welke nieuwe leerplandoelen hij moet realiseren
bespreekt in de vakgroep welke kansen en struikelblokken men ervaart voor de toepassing van dit nieuwe leerplan
bespreekt in de vakgroep welke implicaties dit nieuwe leerplan heeft op de bestaande lesmaterialen
formuleert verduidelijkings-vragen voor de pedagogisch begeleider ter voorbereiding van sessie 3
Inhouden:
Visie op het vak: Wegwijzers, Vormingscomponenten, Krachtlijnen
Opbouw van het leerplan: Inhoudelijke klemtonen, Didactische aandachtspunten
Weergaven | |
---|---|
384 | Totaal # weergaven |
384 | Leden weergaven |
0 | Openbare weergaven |
Delen via e-mail
Alstublieft in te loggen om dit te delen webpage via e-mail.