• Wegwijs in dit leerpad
    • Wie helpt jou?
    • Legende en symbolen
    • Reflectiemomenten
    • Doelen
    • Opdracht 1: Stel jezelf voor
    • Opdracht 2: Rode draad
  • Visie - Waartoe
    • Afstemmen tussen de eigen visie op leren en de visie van Zin in leren! Zin in leven!
    • Opdracht 3: Wat is goed onderwijs?
    • Opdracht 4: Wat betekent Zin in leren! Zin in leven! voor jou?
    • Rode draad
  • Krachtlijnen - Waarom
    • Betekenis geven aan het leerplan, visie
    • OKB en KDS als fundament
    • Stelling:  OKB en KDS
    • De harmonische ontwikkeling
    • Opdracht 5: Harmonische ontwikkeling
    • Stelling: Harmonische ontwikkeling
    • Eigenaarschap
    • Opdracht 6: eigenaarschap
    • Stelling: Eigenaarschap
    • Kwaliteitsvol onderwijs
    • Opdracht 7: kwaliteitsvol onderwijs
    • Stelling: Kwaliteitsvol onderwijs
    • Zill legitimeert basisonderwijs
    • Stelling: Legitimeert basisonderwijs
    • Rode draad
  • Reflectiemoment 1
    • Welkom op het eerste reflectiemoment
  • Opbouw leerplan en ordeningskader - Wat
    • Betekenis geven aan het leerplan, inhoud
    • basisbegrippen Zill
    • Ordeningskader
    • Ontwikkelvelden
    • Opdracht 8: Ordeningskader schema
    • Ontwikkelthema's
    • Doelen
    • Leerlijnen
    • Opdracht 9: Doelen en leerlijnen
    • Opdracht 10: Wat staat er in het leerplan?
    • Rode draad
  • Omgaan met het leerplan - Hoe
    • Hoe omgaan met het leerplan?
    • Krachtige leeromgeving
    • Opdracht 11: Bepaal de focus.
    • Opdracht 12: Ervaringskansen
    • Opdracht 13: Onderwijsarrangementen
    • Opdracht 14: Onderwijsarrangement
    • Rode draad
  • Verwerkingsopdrachten
    • Opdracht 15: Slotopdracht
  • Reflectiemoment 2
    • Welkom op het tweede reflectiemoment
  • Achtergrondinfo
    • De professionele leraar